
تحقیق بررسي ميزان ارتباط سوالات آزمون پاياني درس جغرافيا پايه اول و دوم راهنمايي با اهداف كتاب
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 90
حجم فایل: 61 کیلوبایت
قیمت: 27000 تومان
دانلود تحقیق با موضوع بررسي ميزان ارتباط سوالات آزمون پاياني درس جغرافيا پايه اول و دوم راهنمايي با اهداف كتاب،
در قالب word و در 90 صفحه، قابل ویرایش، شامل:
فصل اول: مقدمه پژوهش
مقدمه
بيان مسئله
اهميت و ضرورت پژوهش
سوابق پژوهش
اهداف پژوهش
سوالهاي پژوهش
مقدمه
بيان مسئله
اهميت و ضرورت پژوهش
سوابق پژوهش
اهداف پژوهش
سوالهاي پژوهش
فصل دوم: بررسي پيشينه پژوهش
تعريف آزمون
مفهوم امتحان
انواع امتحان از نظر هدف
طبقهبندي آزمونهاي پيشرفت تحصيلي
سوالات استثنايي و اصول نوشتن آنها
نكات ضروري جهت تهيه و نوشتن سوالات عيني
مقايسه سوالهاي عيني و استثنايي و مزايا و محدوديتهاي هر كدام
مراحل انجام امتحان
تعريف هدفهاي آموزشي
تهيه پيشنويس طرح امتحان
تاريخچه هدفها در آموزش و پرورش رسمي ايران
تحليل و تعريف جغرافيا
بررسي چگونگي تكوين دانش جغرافيا در ايران
كلياتي در آموزش جغرافيا
روشها و فنون آموزش جغرافيا
تعريف آزمون
مفهوم امتحان
انواع امتحان از نظر هدف
طبقهبندي آزمونهاي پيشرفت تحصيلي
سوالات استثنايي و اصول نوشتن آنها
نكات ضروري جهت تهيه و نوشتن سوالات عيني
مقايسه سوالهاي عيني و استثنايي و مزايا و محدوديتهاي هر كدام
مراحل انجام امتحان
تعريف هدفهاي آموزشي
تهيه پيشنويس طرح امتحان
تاريخچه هدفها در آموزش و پرورش رسمي ايران
تحليل و تعريف جغرافيا
بررسي چگونگي تكوين دانش جغرافيا در ايران
كلياتي در آموزش جغرافيا
روشها و فنون آموزش جغرافيا
فصل سوم: روش پژوهش
جامعه آماري
ابزار پژوهش
روش گردآوري دادهها
جامعه آماري
ابزار پژوهش
روش گردآوري دادهها
فصل چهارم:
نتايج پژوهش
فصل پنجم: بحث و تفسير
نتيجهگيري
محدوديتهاي پژوهش
پيشنهادهاي پژوهشي
منابع پژوهش
بخشی از متن تحقیق:
سوالهاي پژوهش:
با توجه به موضوع پژوهش، تلاش بر اين است كه در اين پژوهش به سوالات زير پاسخ داده شود.
1- آيا سوالات آزمون جغرافي پايه اول راهنمايي داراي روائي محتوايي است؟
2- آيا سوالات آزمون جغرافي پايه دوم راهنمايي داراي روائي محتوايي است؟
3- سوالهاي آزمون جغرافي پايه اول راهنمايي تا چه حد براساس هدفهاي تربيتي در حيطه شناختي از نظر بلوم تنظيم گرديده است؟
4- سوالهاي آزمون جغرافي پايه دوم راهنمايي تا چه حد براساس هدفهاي تربيتي در حيطه شناختي از نظر بلوم تنظيم گرديده است؟
با توجه به موضوع پژوهش، تلاش بر اين است كه در اين پژوهش به سوالات زير پاسخ داده شود.
1- آيا سوالات آزمون جغرافي پايه اول راهنمايي داراي روائي محتوايي است؟
2- آيا سوالات آزمون جغرافي پايه دوم راهنمايي داراي روائي محتوايي است؟
3- سوالهاي آزمون جغرافي پايه اول راهنمايي تا چه حد براساس هدفهاي تربيتي در حيطه شناختي از نظر بلوم تنظيم گرديده است؟
4- سوالهاي آزمون جغرافي پايه دوم راهنمايي تا چه حد براساس هدفهاي تربيتي در حيطه شناختي از نظر بلوم تنظيم گرديده است؟