پاورپوینت سازماندهي در سازمان

پاورپوینت-سازماندهي-در-سازمان

پاورپوینت سازماندهي در سازمان

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 38
حجم فایل: 689 کیلوبایت
قیمت: 14000 تومان

دانلود پاورپوینت با موضوع سازماندهي در سازمان،
در قالب ppt و در 38 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

اهميت و ضرورت سازماندهي
تعريف سازماندهي
تعريف ساختار سازماني
ابزارهاي رسمي‌كردن در سازمان
نمودار سازماني
مو‌اردي كه از نمو‌دار سازماني قابل تشخيص هستند
راهنماي سازمان
مزاياي تهيه راهنماي سازمان
عدم استقبال مديران از راهنماي سازمان
مراحل سازماندهي
تشخيص فعاليت‌ ها يا طراحي كار و‌ فعاليت‌ ها
گرو‌ه بندي فعاليت‌ ها
دادن اختيار
برقراري ارتباط بين و‌احدهاي گرو‌ه بندي شده
ابعاد سازمان
ابعاد ساختاري
ابعاد محتوايي
انواع پيچيدگي در سازمان



قسمتی از متن پاورپوینت:
تعریف سازماندهی:
1. سازماندهي عبارت است از  جاي هركس را در سازمان مشخص كردن و‌ اينكه چه كسي چه كاري را انجام دهد.
2. سازماندهي عبارت است از تركيب و‌ تخصيص افراد و‌ منابع ديگر براي انجام دادن كار.
3. سازماندهي عبارت است از ايجاد يك سلسله ارتباط بين افراد، اشياء و وظايف …


توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع “سازماندهي در سازمان” می باشد که در حجم 38 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی درس های مبانی سازمان و مدیریت، اصول مدیریت و تئوریهای مدیریت پیشرفته رشته های مجموعه مدیریت در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.