تحقیق بررسي ميزان و نحوه گذراندن اوقات فراغت دانش آموزان دختر مقطع متوسطه

تحقیق-بررسي-ميزان-و-نحوه-گذراندن-اوقات-فراغت-دانش-آموزان-دختر-مقطع-متوسطه

تحقیق بررسي ميزان و نحوه گذراندن اوقات فراغت دانش آموزان دختر مقطع متوسطه

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 98
حجم فایل: 121 کیلوبایت
قیمت: 28000 تومان

دانلود تحقیق با موضوع بررسي ميزان و نحوه گذراندن اوقات فراغت دانش آموزان دختر مقطع متوسطه،
در قالب word و در 98 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

فصل اول: مبادي تحقيق
1- مقدمه
2- موضوع تحقيق و تبيين آن
3- بيان مسأله مورد پژوهش (مشكل چيست؟)
4- انگيزه محقق در انتخاب موضوع
5- هدف تحقيق
6- ضرورت تحقيق (اهميت مسأله مورد پژوهش)
7- واژه‌ها و اصطلاحات اين تحقيق

فصل دوم: بررسي پيشينه پژوهش
الف- سابقه نظري تحقيق
ب- سابقه عملي تحقيق
1- بررسي پژوهش‌هاي مشابه موضوع تحقيق در جهان
2- بررسي پژوهش‌هاي مشابه موضوع تحقيق در ايران
3- بررسي پژوهش‌هاي مشابه موضوع تحقيق در محل تحقيق
ج- نقد و بررسي پ‍ژوهش‌هاي انجام شده مشابه موضوع تحقيق

فصل سوم: روش تحقيق (متدلوژي)
الف- فرضيات
1- تعريف فرضيه
2- انواع فرضيه
3- فرضيات اين تحقيق
4- سؤالات پژوهشي
ب- جامعه آماري و نمونه‌گيري
1- تعريف جامعه آماري
2- جامعه آماري اين تحقيق
3- تعريف نمونه‌گيري
4- انواع نمونه‌گيري
5- نمونه‌گيري در اين تحقيق
ج- جمع آوري اطلاعات
1- تعريف روش جمع‌آوري اطلاعات
2- انواع روش‌هاي جمع‌آوري اطلاعات
3- روش جمع‌آوري اطلاعات در اين تحقي
4- تعيين روايي روش جمع‌آوري اطلاعات
5- تعيين پايايي روش جمع‌آوري اطلاعات
د- روش تحقيق
1- تعريف روش تحقيق
2- انواع و روش‌هاي تحقيق
3- نوع و روش اين تحقيق

فصل چهارم: تجزيه و تحليل اطلاعات
الف- تجزيه و تحليل سؤالات چند جوابي پرسشنامه
ب- تجزيه و تحليل سؤالات تشريحي پرسشنامه (با جدول فراواني و درصدي)
ج- تجزيه و تحليل فرضيات (با جدول فراواني و درصدي و رسم نمودار دايره‌اي)

فصل پنجم: تفسير نتايج پژوهش
1- نتيجه تحقيق
الف- نتايج كلي و فرضيات
ب- نتايج كلي سؤالات تشريحي
2- پيشنهادات و نظرات اصلاحي
الف- پيشنهادات محقق
ب- استنتاج كلي از پيشنهادات پاسخ دهندگان
3- مقايسه نتايج اين تحقيق با پژوهش‌هاي مشابه اين موضوع
4- محدوديت‌ها و مشكلات اين تحقيق
5- فهرست منابع (كتابنامه)
6- پيوست (ضمائم)

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.